loading...
دانلود نرم افزار Mah-pc download

پس از معرفی و جایگزینی برنامه‌ی GoldenDict به عنوان جایگزین مناسب برای نرم‌افزار بابیلون این بار نیز یک برنامه‌ی دیگر که از نظر ساختاری شباهت زیادی به بابیلون دارد، معرفی می‌نماییم. حسن بزرگ GoldenDict این بود که از دیکشنری‌های بسیار زیاد و متنوعی که برای بابیلون ساخته شده‌اند و تقریبا نیاز همه‌ی کاربران را برآورده می‌کند، به طور کامل پشتیبانی می‌کرد اما از چند نظر دارای معایبی بود که از جمله دارای OCRضعیف، عدم پشتیبانی از کلید وسط ماوس و... را می‌توان برشمرد.

Windows 8 Transformation Pack نرم افزاری مناسب برای تبدیل ظاهر ویندوزهای XP , Vista و Seven به ویندوز ۸ می باشد. ظاهر ویندوز ۸ سر و صداهای زیادی را ایجاد کرده است و شاید کاربرانی که هنوز قصد ندارد این ویندوز را انتخاب کنند ، نیاز به تجربه ای از ظاهر ویندوز ۸ و محیط کاربری آن داشته باشند. با این نرم افزار میتوان گفت ۹۰ درصد ظاهر کاربری ویندوز ۸ را تجربه خواهید کرد چرا که تمامی قسمت ها از آیکون ها گرفته تا صفحات روشن خاموش و نمایش پنجره ها به ویندوز ۸ تبدیل خواهند شد. این نرم افزار بر روی هر دو نسخه های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی ویندوزها سازگاری خواهد داشت.

 

 

مجتبی اسماعیل زاده بازدید : 1365 1394/02/16 نظرات (0)

Microsoft Games for Windows 8 & 8.1 کاربرانی که هم اکنون در حال استفاده از نسخه نهایی ویندوز 8 و 8.1 هستند چگونه می توانند بازی های ویندوز 7 مانند Chess, FreeCell, Hearts, Solitaire, Spider Solitaire, Minesweeper, Mahjong Titans, Purble Place Games را در ویندوز 8 اجرا کنند؟ باید بدانید که در حالت عادی با کپی کردن بازی های ویندوز 7 به ویندوز 8 و 8.1 آنها اجرا نخواهند شد، که در ادامه با دانلود و نصب بسته ی Microsoft Games for Windows 8 & 8.1 میتوانید از اجرای بازیهای ویندوز 7 در محیط ویندوز 8 و 8.1 خود لذت ببرید .

آیا هارد دیسک شما پر از عکس های گوناگون می باشد؟ عکس هایی که از روی سی دی ها کپی کرده اید، از اینترنت دانلود کرده اید و یا با دروبین دیجیتال خود آن ها را تهیه کرده اید. جستجو در بین این همه عکس برای رسیدن به عکس مورد نظر همواره یکی از دغدغه های شما بوده است، پیکاسا این امکان را برای شما فراهم می کند تا تمام عکس های ریز و درشت روی هارد دیسک خود را پیدا کنید، ویرایش نموده و با دیگران به اشتراک بگذارید، هر بار که Picasa را اجرا می کنید این برنامه با جستجو در میان تمامی فایل ها، تمام عکس های روی هارد را می یابد و آنها را در دسته های قرار داده و برحسب تاریخ مرتب می کند، پیکاسا با نمایش تصاویر بند انگشتی از تمام عکس ها به شما برای پیدا کردن عکس مورد نظر کمک فراوانی می کند. شما از طریق پیکاسا می توانید عکس های خود را ویرایش کنید و آنها را از طریق سی دی، ایمیل و یا برنامه اشتراک عکس Hello برای دوستان خود ارسال کنید.

Driver Magicianراه حلی حرفه ای در زمینه ی Backup یا پشتیبان گرفتن، تعمیر، به روز رسانی، و همچنین حذف درایورهای دستگاه های کامپیوترتان است. این برنامه همه ی سخت افزارهای موجود در سیستم کامپیوترتان را شناسایی میکند، درایورهای هر کدام را از هاردیسک پیدا میکند و آنها را در مکانی که شما تعیین میکند، بصورت فایل پشتیبان ذخیره میکند. حال زمانی که کامپیوترتان را فرمت میکنید و سیستم عامل را مجدداً نصب یا ارتقا میدهید، میتوانید همه ی درایورهای سخت افزارهای موجود را یکجا به حالت اول (قبل از فرمت) برگردانید (همه ی درایورها را یکجا نصب کنید). پس از یک بار ریستارت کردن، کامپیوترتان با همه ی درایورهای مورد نیاز بصورت نصب شده اجرا میشود.

اگر به ستاره شناسی و نجوم علاقمند هستید میتوانید بدون نیاز به تلسکوپ های گران قیمت و تنها با کمک نرم افزار Stellarium به مشاهده آسمان، ستارگان و سیارات بپردازید.

 

نرم افزار استلاریوم یک برنامه جامع و کامل برای ستاره شناسی است. این نرم افزار میتواند نقاط مختلف آسمان را با وضوح بالا و به صورت سه بعدی نمایش دهد. کافیست مختصات نقطه مورد نظر را مشخص کنید تا این نرم افزار همچون یک تلسکوپ واقعی تصویر آن نقطه را به شما نشان دهد.

حتما پیش آمده که بعد از نصب ویندوز خواسته اید حجم درایو ها را کم یا زیاد نمائید. به دلایل مختلف که یکی از آن از بین رفتن اطلاعات می باشد این امر را امکان پذیر ندانسته اید و یا با این مشکل رو به رو بوده اید که می بایست ویندوز خود را از ابتدا دوباره نصب نمائید. اما بد نیست که بدانید نرم افزارهایی در دنیای رایانه ها وجود دارند که کاربر را قادر می سازند در همان محیط ویندوز خود به سادگی هرکاری که در مورد حجم درایو ها می خواهند انجام دهند. این نرم افزارها قابلیت هایی را در خود جای داده اند که آسان تر از آن که  کاربر فکرش را کند فضای درایو ها را تنها باچند کلیک تغییر دهد. یکی از این نرم افزار ها EASEUS Partition Master نام دارد. نرم افزار فوق العاده ساده که به راحتی هرکاربری می تواند با محیط کار این ابزار آشنا شده و با آن ارتباط برقرار کند. کاربران دیگر لازم نیست برای انجام کارهایی نظیرتغییر در حجم درایو ها، ساختن پارتیشن جدید، پاک نمودن پارتیشن ها و … ویندوز خود را از ابتدا بازگذاری نمایند. نکته ی جالب تر در مورد این نرم افزار این که ویندوز های ۲۰۰۰، XP و ویستا و تمامی نسخه های دیگر ویندوز و همچنین لینوکس در EASEUS Partition Master پشتیبانی خواهند شد. انواع هارد دیسک ها نظیر IDE, SATA, SCSI, USB removable disk هم در این ابزار قابلیت بارگذاری و اجرا دارند. کمترین میزان هارد دیسک پشتیبانی شده در این نرم افزار ۲ گیگابایت و بیشترین ۱ ترابایت نیز می باشد .

Windows 7 Codecs Advanced مجموعه ای از کدک های مالتی مدیا مورد نیاز تمامی کاربران ویندوز ۷ می باشد که دیگر پیغام های خطای مربوط به پخش انواع فایل های ویدیویی و صوتی را مشاهده نخواهید کرد و به راحتی با تمامی پلیرها ، اکثر فرمت های صوتی و تصویری پخش خواهند شد. این کدک در پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب نیز توانمند بوده و با نصب آن به راحتی پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب میسر خواهد شد.

CPU-Z 1.62.1 Final اگر می‌خواهید به اطلاعات كاملی در مورد CPU كامپیوترتان پی ببرید و از جیك و پوك آن سر در بیاورید، كافی است این نرم‌افزار را اجرا كنید. این برنامه می‌تواند چنان اطلاعات دقیقی در مورد ریز‌پردازنده‌ی كامپیوترتان از دل آن بیرون بكشد، كه خودتان هم باور نخواهید كرد! در واقع تخصص این نرم‌افزار 500 كیلوبایتی آن است كه یك كالبدشكافی كامل از CPU شما به عمل آورد و گزارشات آن را در كنار جزییات مربوط به كاشه‌ها (حافظه‌ی سرپوشیده)، و بُرد اصلی  یا مادر بُرد كامپیوترتان به سمع و نظرتان برساند.

GPU-Z نرم افزاری کاربردی برای  اسکن سیستم شما و ارائه اطلاعات کارت گرافیک و GPU به شما می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید اطلاعات ریز و دقیقی از کارت گرافیکی سیستمتان بدست آورده و از توانایی های سیستم خود مطلع شوید. این نرم افزار از آخرین نسخه های کارت گرافیک NVIDIA و ATI پشتیبانی کرده و از تست های مختلف GPU برای تست لود در پی سی آی اکسپرس برخوردار می باشد.

مجتبی اسماعیل زاده بازدید : 1877 1393/11/02 نظرات (1)

رم افزار OpenGL یک کتابخانه گرفیکی از فایل های مورد نیاز برای افزایش گرافیک سیستم و بازی های کامپیوتری میباشد , گرافیک همواره از جمله جذابترین جنبه های کامپیوترها بوده است. بازیها، برنامه های طراحی گرافیکی دو بعدی و سه بعدی و شبیه سازیها همگی به نوعی از قابلیتهای گرافیکی یک کامپیوتر بهره میبرند. مهمترین نکته در این زمینه، برقراری تعادلی منطقی بین کیفیت تصاویر نمایش داده شده بر روی صحنه و سرعت اجرای برنامه میباشد. شرکت Silicon Graphics اولین محصول استاندارد و همه منظوره را برای پیاده سازی گرافیک در سیستمهای ویندوز ارائه نمود. محصول این شرکت که OpenGL نام دارد، در طی حدود یک دهه، علی رغم ضعفهای فراوان توانسته است به حیات خود ادامه دهد. بد نیست بدانید که OpenGL از روی بسته نرم افزاری بنام Iris GL ساخته شد. این کتابخانه در دهه ۸۰ در سیستمهای UNIX کاربرد فراوانی داشت.

Unlocker v1.9.2 گاهی ممکن است برای شما هم پیش بیاید که بخواهید فایلی از کامپیوتر که دیگر نیازی به آن ندارید را حذف کنید اما می بینید به دلایلی چون استفاده ی کاربر از آن اطلاعات در همان لحظه حذف امکان پذیر نیست و رایانه با پیغام هایی چون Cannot delete file: Access is denied و…. به شما اجازه ی حذف فایل را نمی دهد ! گاهی با ریستارت کردن دستگاه این مشکل حل می شود اما شما می توانید بدون خاموش و روشن کردن سیستم و با استفاده از نرم افزارUnlocker  این مشکل را به سادگی حل کنید .

Vista Codec Package 6.8.1نام ابزاری است که شامل تمامی نرم افزار های codec و برنامه های مربوط به آن می شود. codec چیست؟ بعضی از تصاویر و فرمت های تصویری که دارای حجم بالا می باشند قبل از انتشار توسط سازندگان تصاویر و تهیه کنندگان آن فایل تصویری توسط نرم افزارهای مختلفی که مجموعه کلی آن ها Codec می گویند به اصطلاح کد و فشرده می شوند. در این حالت حجم فایل های تصویری کاهش پیدا می کند بدون آنکه از کیفیت تصویر کم شود. برای پخش این گونه فایل های تصویری نیاز به برنامه هایی می باشد که تصاویر را در سیستم نشان داده در غیر این صورت ممکن است در هنگام پخش تصاویر دچار مشکلاتی شوید ، مشکلاتی نظیر پخش صدای فیلم بدون تصویر که احتمالا تا بحال با آن روبه رو شده اید.

UltraISO Premium v9.3.6.2750نام یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه گرفتن ایمیج و بکاپ از سی دی و دی وی دی می باشد. شما توسط این نرم افزار می توانید به راحتی و تنها با فشردن چند کلیک از سی دی یا دی وی دی خود فایل ایمیج بسازید یا آن را ویرایش کنید. از مزایای ای نرم افزار قدرتمند در چند جمله می توان به رابط گرافیکی کاربر پسند و کارایی بالا اشاره کرد. همچنین این نرم افزار قابلیت Drag Drop دارد که خود این امر به تنهایی خیلی از کارهای شما را آسان می کند.

Alcohol 120% 2.0.1.2033

جدیدترین نسخه ی نرم افزار Alcohol 120%  از شرکت Alcohol Soft می باشد که به شما اجازه می دهد از CD های معمولی و قفل دار خود، کپی های دقیق و درست تهیه کنید. همچنین شما می توانید از CD های کنسولهای بازی خود همچون PlayStation کپی اصل تهیه نمایید. به شما پیشنهاد می کنیم که برای گرفتن کپی از CD های بازی فیلم موزیک و برنامه های خود از این برنامه استفاده کنید. چرا که این برنامه نسخه ی کاملی از سی دی های اصل شما را تهیه کرده و آن را بر روی سی دی مقصد (سی دی خام شما) رایت می کند. يكي از ویژگی جالب آن ایجاد یك درایو مجازی سی‌دی یا دی‌وی‌دی است. همان‌طور كه می‌دانید برخی ‌برنامه‌ها و مخصوصا بازی‌ها برای اجرا نیاز دارند كه سی‌دی آن‌ها داخل درایو ‌سی‌دی یا دی‌وی‌دی باشد. ولی با نصب این‌ نرم‌افزار دیگر این كار لازم نیست. چون این برنامه یك عكس‌برگردان از سی‌دی یا دی‌وی‌دی مربوطه می‌گیرد و تحت همان نام در یك درایو مجازی قرار می‌دهد. به این ترتیب برای اجرای بازی یا برنامه نیازی به اصل سی‌دی یا دی‌وی‌دی نیست و در عوض عكس ‌برگردان آن از درایو مجازی اجرا می‌‌‌‌‌شود. جالب‌تر آن كه اگر درایو دی‌وی‌دی ندارید می‌توانید فیلم‌های دی‌وی‌دی را هم كه احیانا دانلود كرده‌اید به كمك همین درایو مجازی مشاهده كنید! اين هم جزو برنامه هاي قوي و پر كاربرد براي رايت و تكثير انواع و اقسام CD و DVD است.

Adobe Readerامروزه با گسترش استفاده از اسناد الکترونیکی و کتابهای الکترونیکی یا همان به اصطلاح ایبوک ها نیاز به داشتن یک نرم افزار خوب و با حجم مناسب برای خواندن این گونه اسناد متنی بیش از پیش احساس می شود، این اسناد که اکثرا به فرمت شناخته شده پی دی اف می باشند برای اجرا و قابلیت منایش اطلاعات محتوای خود نیاز به یک نرم افزار پی دی اف خوان یا همان PDF Reader دارند، شرکتهای بسیاری نرم افزارهای متعددی برای انجام این منظور طراحی و عرضه نموده اند که با توجه به گستردگی و تنوع امکانات و استانداردهایی که هریک از این نرم افزارهای پی دی اف خوان ارائه می دهند، مسئله انتخاب یکی از آنها به عنوان برنامه استاندارد برای مشاهده این اسناد الکترونیکی را کمی دشوار نموده است، یکی از شرکت های نام آشنا و پر آوازه با نام ادوبی که نرم افزارهای متعدد پرکابردی همچون آدوب فتوشاپ را عرضه نموده است، نرم افزار استانداردی برای خواندن محتوای اسناد الکترونیکی یا همان فایلهای پی دی اف تحت عنوان Adobe Reader ارائه نموده است. این برنامه تنها ابزار مشاهده فایلهای پی دی اف می باشد که می توانید تمامی انواع اسناد پی دی اف را باز و اجرا نموده و با آنها تعامل داشته باشد. با استفاده از Adobe Reader می توانید فایل های پی دی اف خود را مشاهده نموده، متن یا کلمه مورد نظر درآن را جستجو نموده، و بصورت دیجیتالی برروی آنها علامت گذاری نموده ، آنها را ارزیابی و تصدیق نموده و با گزینه ها و قابلیتهای مختلف سند خود را چاپ نمایید.

Adobe Shockwave Player یک استاندارد وب بسیار قوی برای ساخت و انتشار انواع فایل‌های تصویری است، این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید فایل‌های فلش تعاملی (Interactive) را اجرا کنید، امروزه بیش از 450 میلیون نفر با استفاده از این تکنولوژی انواع بازی‌های تحت وب، فیلم‌های آموزشی و فعالیت‌های تجاری خود را اجرا می‌کنند. به زبان ساده این برنامه به کاربر اجازه می‌دهد تا فایل‌های طراحی شده توسط برنامه Adobe Director را اجرا کند.
به همین دلیل بخش عمده‌ای از فایل‌های چندرسانه‌ای که در اینترنت در دسترس قرار دارند، برای نمایش بر روی مرورگر به برنامه‌های Flash Player و Shockwave Player نیاز دارند. این نرم افزار به شما امکان اجرای فایل‌های فلش در محیط ویندوز و همچنین مرورگرهای اینترنتی مختلف را می‌دهد. بدین ترتیب می‌توانید انواع فایل‌های فلش را در محیط ویندوز به سادگی اجرا کنید و همچنین سایت‌هایی که در آن‌ها از این عنصر استفاده شده را به صورت کامل مشاهده نمایید.
این دو نرم افزار اگرچه هر دو ساخت کمپانی ادوبی می‌باشند، اما هدف از تولید آن‌ها متفاوت بوده است.  نرم افزار Shockwave Player زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که نیاز به تبادل عملکرد بین طراح و کاربر باشد مانند انجام بازی یا ساخت فیلم آموزشی و مواردی از این دست، که این گونه از فایل‌ها در قالب فایل SWF منتشر می‌شوند؛ در این حال دیگر امکان استفاده از Flash Player نبوده و باید حتماً Shockwave Player بر روی سیستم شما نصب باشد.

Adobe Flash Player یک استاندارد وب بسیار قوی برای ساخت و انتشار انواع فایل‌های تصویری است، این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید فایل‌های ویدئویی فلش را اجرا کنید، امروزه بیش از 450 میلیون نفر با استفاده از این تکنولوژی انواع بازی‌های تحت وب، فیلم‌های آموزشی و فعالیت‌های تجاری خود را اجرا می‌کنند. به زبان ساده این برنامه به کاربر اجازه می‌دهد تا فایل‌های طراحی شده توسط برنامه Adobe Flash را اجرا کند.به همین دلیل بخش عمده‌ای از فایل‌های چندرسانه‌ای که در اینترنت در دسترس قرار دارند، برای نمایش بر روی مرورگر به برنامه‌های Flash Player و Shockwave Player نیاز دارند. این نرم افزار به شما امکان اجرای فایل‌های فلش در محیط ویندوز و همچنین مرورگرهای اینترنتی مختلف را می‌دهد. بدین ترتیب می‌توانید انواع فایل‌های فلش را در محیط ویندوز به سادگی اجرا کنید و همچنین سایت‌هایی که در آن‌ها از این عنصر استفاده شده را به صورت کامل مشاهده نمایید.
این دو نرم افزار اگرچه هر دو ساخت کمپانی ادوبی می‌باشند، اما هدف از تولید آن‌ها متفاوت بوده است.  نرم افزار Shockwave Player زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که نیاز به تبادل عملکرد بین طراح و کاربر باشد مانند انجام بازی یا ساخت فیلم آموزشی و مواردی از این دست، که این گونه از فایل‌ها در قالب فایل SWF منتشر می‌شوند؛ در این حال دیگر امکان استفاده از Flash Player نبوده و باید حتماً Shockwave Player بر روی سیستم شما نصب باشد.
اما Flash Player زمانی استفاده می‌شود که صرفاً یک فایل فلش تصویری قرار است به کاربر نمایش داده شود و هیچ گونه تبادلی بین کاربر و طراح صورت نگیرد، این گونه عناصر که معمولاً با پسوند FLV شناخته می‌شوند برای اجرا نیاز به برنامه Flash Player دارند که می‌توانید آن را نیز دانلود و نصب کنید.

WinZip Proنام نسخه جدید یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین نرم افزارها در زمینه فشرده سازی فایل و ساخت فایل های آرشیوی می باشد. این نرم افزار از انواع فرمت های مختلف به منظور ساخت و اجرای فایل های فشرده و آرشیو پشتیبانی می کند. در WinZip کاربران قادرند تا فایل ها و پوشه های خود را به منظور کاهش حجم فشرده سازی نمایند و یا از اطلاعات خود، آرشیو و بک آپ تهیه نمایند.

زمانی که حرف از اینترنت پیش می آید بحث فایل های حجیم و اطلاعات نیز مطرح می گردد. نرم افزار های متعدی تحت عنوان فشرده ساز روانه باز شده که هر یک به نوعی با کاستن حجم فایل ها آن ها را برای ورود به دنیای اینترنت آماده می کنند یکی از معروفترین این نرم افزارها، نرم افزار Winrar می باشد که قابلیت های بسیار زیادی را نسبت به دیگر فشرده سازها در اختیار کاربران قرار می دهد.
WinRAR محصول شرکت RarLabs یكی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج كند. همچین این نرم افزار قادر است فایل های بالاتر از 1.44 مگابایت شما را شکسته و به فرم چندین فلاپی داریو در بیاورد از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

با استفاده از نرم افزار Nero  قدرتمندتر از پیش می توانید به راحتی به مدیریت فایل های مدیای خود بپردازید. Nero 2014 یک مجموعه ی منحصر به فرد  از برنامه های کاربردی برای تمامی کارهای رسانه ای شماست. این نرم افزار تمامی ابزار لازم برای مدیریت، ایجاد، تبدیل، پخش و رایت فایل های ویدئویی و صوتی و تصاویر را برای شما فراهم خواهد کرد. این بسته نرم افزاری این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به روشی جدید به مدیریت فایل های صوتی و تصویری خود پرداخته و از تمامی آن ها یک نسخه پشتیبان (Backup) تهیه نمایید. همچنین کار ویرایش تصاویر ویدوئی، رایت سی دی و دی وی دی و بلوری و پشتیبان گیری از اطلاعات را انجام می دهد. هچنین این نرم افزار به ویرایش ویدئویی و ایجاد فیلم HD و بازیابی آسان و ضبط دیسک های CD ،DVD و Blu-ray و کپی کردن می پردازد.

Babylon Ltd شرکتی زیر مجموعه کمپانی Formula می باشد. این شرکت در سال 1997 شروع به کار کرد و کار خود را با ارائه "دیکشنری بابیلون" نسخه آزمایشی (بدون محدودیت) شروع کرد و تا سال 2001 این نرم افزار را به صورت رایگان عرضه می نمود و از آن پس اقدام به ارائه و فروش نسخه ی تجاری نمود.
Babylon نرم افزار پیشتاز فرهنگ های لغت و ترجمه متن است. نرم افزار بابیلون - Babylon کلیه نیاز های شما در زمینه ترجمه لغت را جوابگو خواهد بود. با استفاده از Babylon شما به سرعت می توانید ایمیل ها، صفحات وب، مستندات و کلیه لغات مورد نظر خود را ترجمه کنید. نرم افزار Babylon در حال حاضر حدوداً 30 میلیون کاربر دارد. این نرم افزار که از خاصیت OCR استفاده می کند همیشه و همه جا زیر دستان شما خواهد بود، هرگاه برای ترجمه لغتی اراده کنید کافی است تنها یک کلیک کنید تا ترجمه لغت مورد نظر را به بیش از 50 زبان مختلف دنیا به شما نشان دهد.  پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود.

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد.

حتماً برای شما نیز پیش آمده که پس از دانلود فیلم و یا کلیپ تصویری از اینترنت، Player های موجود در سیستم قادر به پخش کردن آن کلیپ نبوده و یا به صورت ناقص آن را پخش می کنند (مثلاً صدای کلیپ پخش می شود ولی تصویری آن نمایش داده نمی شود! ) این مشکل به خاطر نصب نبودن Codec مناسب برای پخش این کلیپ های تصویری بر روی ویندوز شما می باشد.
امّا Codec چیست؟ كلمه Codec به معنای COmpressor/DECompressor (فشرده ساز / باز كننده فشردگی) است: یعنی یك روتین نرم افزاری كه ویدئوی خام آماده ذخیره سازی را فشرده كرده و سپس آن را جهت اجرا بر روی كامپیوتر از فشردگی خارج می نماید.

با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل‌های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن‌ها کار بسیار دشواری به نظر می‌آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت‌ها هم باشد. همان طور که همه می‌دانیم نرم افزار‌های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و … معروفترین آن‌ها به شمار می‌آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار‌ها دارند این است که هم حجمی‌نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت‌ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می‌باشد و هم قادر به پخش تقریبا ۹۹ درصد فرمت‌های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت‌های مختلف کاربران را قادر می‌سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD‌ها و DVD‌ها هم با بهترین کیفیت ممکن می‌توانند اجرا شوند. پوسته‌های بسیار زیاد نرم افزار می‌توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.

مجتبی اسماعیل زاده بازدید : 3169 1393/10/16 نظرات (0)

 

                                                                   

آموزش دانلود از استور مایکروسافت

  استور مایکروسافت به دلیل تحریم هایی که این شرکت بر علیه ایران وضع کرده است برای استفاده ایرانیان مسدود شده است، شاید شما بار ها خواسته اید تا از این اپ استور نرم افزار هایی دانلود کنید و با تصویر زیر روبرو شده اید.

windows_store_iran

                                

این روزها، بازار سیستم عامل های موبایل و تبلت بسیار داغ است. به گونه‌ای که هر کدام از سیستم عامل‌ها سعی دارد از دیگری سبقت بگیرد. در این میان اندروید به خاطر متن باز بودن و فراوانی مدل‌ها، محبوبیت بیشتری دارد. مطمئناً شما هم جزء کسانی هستید که شاید دلتان بخواهد آندروید را بر روی لپ تاپ یا PC خود تست کنید! به دلیل این که اندروید فقط پردازنده های ARM را پشتیبانی می‌کند، آن را به عنوان سیستم عامل پیش فرض نمی‌توان بر روی پردازنده‌های x86 و یا x64 اجرا کرد. بنابراین باید به نحوی سیستم عامل آندروید را شبیه سازی کرد. البته پیش تر این امکان توسط خود گوگل فراهم شده بود ولی به دلیل مشکل بودن کار با آن، تیم BlueStacks دست به کار شده‌اند و نرم افزار BlueStacks App Player را تهیه کرده‌اند تا آندروید و برنامه‌های آن به راحتی بر روی ویندوز اجرا شوند.

                                             

بدافزارها، ویروس ها و نصب برخی از نرم افزارها با تغییر تنظیمات پیش فرض ویندوز، ممکن است باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای شما شوند.
Windows Repair نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا اکثر مشکلات شناخته شده ویندوز خود مانند خطاهای رجیستری، مجوز های دسترسی فایل و همچنین مسائل مربوط اینترنت اکسپلورر، بروز رسانی ویندوز، فایروال ویندوز و ... را برطرف کنید. علاوه براین با به کارگیری این برنامه مفید می توانید تنظیمات پیش فرض ویندوز خود را بازگردانید.

                                                                               
                                              

  Total Video Converterنرم افزار کاربردی و قدرتمند جهت تبدیل ویدئوهای شما به سایر فرمتهای دلخواه میباشد. نرم افزار قادر است ویدئوهای شما را به 14 نوع از فرمت های 3D نیز تبدیل کند. اکثر دستگاه های پلیرها قادر به پخش فرمت های AVI، MP4، WMV، و.. میباشند که توسط این نرم افزار میتوانید فرمتهایی که در پلیرهای شما قابل پخش نیستند را به فرمت های قابل پخش تبدیل کنید.

با استفاده از نرم افزار قادر به ویرایش ویدئوهای خود نیز هستید به طور مثال رنگ ، روشنایی ، برش فیلم و ...
 و نرم افزار از سیستم گرافیک NVIDIA ® CUDA جهت تبدیل با سرعت بالا پشتیبانی میکند.

نرم افزار قادر به تبدیل ویدئوهای شما جهت پخش در iPod, iPhone, iPad, Apple TV, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy Note 2, HTC One, PSP, PS3, Xbox360, Sony Xperia میباشد.
  Total Video Converter علاوه بر تبدیل فرمت ویدئویی قادر به استخراج فایلهای صوتی از داخل ویدئوها و پشتیبانی از تمام فرمت های فایل های صوتی برای تبدیل به یکدیگر میباشد

 

 

تم ها یکی از ابزار های زیبا  سازی سیستم عامل ها میباشد که در زبان پارسی از آن های تحت عنوان پوسته یاد میشود.اگر بخواهیم از دید دیگر به این ابزار نگاهی بیاندازیم باید بگوییم تم ها بسته‌ای شامل نگاره‌های گرافیکی هستند  که برای دگرگونی ظاهر یک نرم‌افزار (سیستم‌عامل، مدیر پنجره، میزکار و…) بکار می‌رود.

                              

فعال‌سازی سیستم عامل‌های ویندوز و بسته‌های نرم افزاری آفیس یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید بعد از نصب آن‌ها بر روی سیستم انجام شود و همیشه تعداد زیادی از کاربران با این قضیه مشکل دارند، چرا که کرک‌های زیادی در بازار موجود بوده و باعث سردرگمی کاربران می‌شوند، از این رو نیاز به یک کرک جامع و کامل برای رفع تمامی نیاز‌های کاربران حس می‌شود.

Microsoft Toolkit یک مجموعه ابزار مطمئن، پیشرفته و مبتکر فعال‌سازی نوین بر پایه KMS است که کاربران را از نصب هرگونه فعال ساز و ابزارهای مشابه بی‌نیاز می‌کند، این برنامه شامل کامل‌ترین ابزار فعال سازی از طریق KMS بوده و از تمامی نسخه‌های ویندوز و آفیس پشتیبانی می‌کند.

                                      

Internet Download Manager 6.21یا همان IDM یک نرم‌ افزار مدیریت دانلود است که تنها برای سیستم‌ عامل مایکروسافت ویندوز قابل استفاده‌ است. Internet Download Manager ، دانلودها را به چند رشته تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود سریع‌ تر انجام شود. IDM با برنامه‌های اینترنت اکسپلورر، اپرا، نت‌اسکیپ، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم کار می‌کند. تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه IDM محتوی جاسوس‌افزار یا adware باشد، منتشر نشده‌است. IDM می‌تواند فیلم‌هایی که در وبسایت‌ ها مشاهده می‌کنید را دانلود کند. هنگامی که فیلمی از اینترنت پخش می‌شود، به طور خودکار عبارتی را به نام Download this video در کنار صفحهٔ فیلم یا صدا ظاهر می‌شود که با کلیک بر آن می‌توان فیلم یا صدا را بارگیری کرد. با اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را افزايش دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.

                                             

در ویندوز 7 و ویستا شما می توانید از ابزارهای کوچکی به نام گجت استفاده کنید که در یک ستون و در سمت راست صفحه نمایش وجود دارند، که این ابزارک ها در بین کاربران بسیار پر طرفدار و کاربردی می باشند. اما در ویندوز 8 مفهوم گجت ها به طور کلی حذف شده است. شما می توانید با استفاده از نرم افزار 8GadgetPack گجت ها و ابزارهای موجود در ویندوز 7 را به ویندوز 8 بازگردانید. شما می توانید تمام گجت های ویندوز 7 مانند ساعت، آب و هوا، وضعیت CPU، میزان فضای مصرفی هارد دیسک و ... را به ویندوز 8 اضافه کنید.

لینک دانلود:

                                               

نرم افزار Auto PowerOn & ShutDown 2.82 به شما این امکان را می دهد کامپیوتر خود را به صورت خودکار خاموش یا روشن کند و عملی را در یک زمان مشخص انجام دهد. اگر می خواهید سیستم خود را به گونه ای تنظیم کنید که به طور خودکار خاموش و یا روشن شود و یک سری از وظایف مانند آپدیت شدن نرم افزارها و بسته های امنیتی، شروع دانلود و پایان آن در زمان خاص و خاموش شدن سیستم و … را به صورت خودکار انجام دهد، می توانید از این نرم افزار استفاده نمایید. این نرم افزار شما را قادر می سازد، برنامه ریزی دقیقی فراهم کنید که سیستم شما در چه زمانی روشن شود، امور مربوطه انجام شود و در چه زمانی خاموش شود. همچنین می توانید به جای خاموش کردن کامل سیستم آن را به حالت Standby ببرید تا برای دستورات بعدی نیاز به راه اندازی مجدد سیستم وجود نداشته باشد.

                                          

TeamViewer نرم افزاری است که به شما امکان دسترسی به کامپیوترتان را در هر مکان و از طریق اینترنت فراهم می کند. البته برای استفاده از آن، روی هر دو کامپیوتر مبدا و مقصد باید TeamViewer نصب شده باشد. همینطور با استفاده از دسترسی به دسکتاپ و کنترل از راه دور کامپیوتر از طریق TeamViewer Manager می توانید فایل ها را جا به جا کنید ، چت کنید ، به تعمیر و عیب یابی کامپیوتر مقصد بپردازید یا چیزی را در کامپیوتر مقصد به نمایش بگذارید .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 5,060
  • بازدید کلی : 45,488
  • کدهای اختصاصی
    نایت اسکین-ابزار گوکل پلاس
    ابزار پرش به بالا