loading...
دانلود نرم افزار Mah-pc download

با استفاده از نرم افزار Nero  قدرتمندتر از پیش می توانید به راحتی به مدیریت فایل های مدیای خود بپردازید. Nero 2014 یک مجموعه ی منحصر به فرد  از برنامه های کاربردی برای تمامی کارهای رسانه ای شماست. این نرم افزار تمامی ابزار لازم برای مدیریت، ایجاد، تبدیل، پخش و رایت فایل های ویدئویی و صوتی و تصاویر را برای شما فراهم خواهد کرد. این بسته نرم افزاری این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به روشی جدید به مدیریت فایل های صوتی و تصویری خود پرداخته و از تمامی آن ها یک نسخه پشتیبان (Backup) تهیه نمایید. همچنین کار ویرایش تصاویر ویدوئی، رایت سی دی و دی وی دی و بلوری و پشتیبان گیری از اطلاعات را انجام می دهد. هچنین این نرم افزار به ویرایش ویدئویی و ایجاد فیلم HD و بازیابی آسان و ضبط دیسک های CD ،DVD و Blu-ray و کپی کردن می پردازد.

Babylon Ltd شرکتی زیر مجموعه کمپانی Formula می باشد. این شرکت در سال 1997 شروع به کار کرد و کار خود را با ارائه "دیکشنری بابیلون" نسخه آزمایشی (بدون محدودیت) شروع کرد و تا سال 2001 این نرم افزار را به صورت رایگان عرضه می نمود و از آن پس اقدام به ارائه و فروش نسخه ی تجاری نمود.
Babylon نرم افزار پیشتاز فرهنگ های لغت و ترجمه متن است. نرم افزار بابیلون - Babylon کلیه نیاز های شما در زمینه ترجمه لغت را جوابگو خواهد بود. با استفاده از Babylon شما به سرعت می توانید ایمیل ها، صفحات وب، مستندات و کلیه لغات مورد نظر خود را ترجمه کنید. نرم افزار Babylon در حال حاضر حدوداً 30 میلیون کاربر دارد. این نرم افزار که از خاصیت OCR استفاده می کند همیشه و همه جا زیر دستان شما خواهد بود، هرگاه برای ترجمه لغتی اراده کنید کافی است تنها یک کلیک کنید تا ترجمه لغت مورد نظر را به بیش از 50 زبان مختلف دنیا به شما نشان دهد.  پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود.

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد.

حتماً برای شما نیز پیش آمده که پس از دانلود فیلم و یا کلیپ تصویری از اینترنت، Player های موجود در سیستم قادر به پخش کردن آن کلیپ نبوده و یا به صورت ناقص آن را پخش می کنند (مثلاً صدای کلیپ پخش می شود ولی تصویری آن نمایش داده نمی شود! ) این مشکل به خاطر نصب نبودن Codec مناسب برای پخش این کلیپ های تصویری بر روی ویندوز شما می باشد.
امّا Codec چیست؟ كلمه Codec به معنای COmpressor/DECompressor (فشرده ساز / باز كننده فشردگی) است: یعنی یك روتین نرم افزاری كه ویدئوی خام آماده ذخیره سازی را فشرده كرده و سپس آن را جهت اجرا بر روی كامپیوتر از فشردگی خارج می نماید.

با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل‌های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن‌ها کار بسیار دشواری به نظر می‌آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت‌ها هم باشد. همان طور که همه می‌دانیم نرم افزار‌های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و … معروفترین آن‌ها به شمار می‌آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار‌ها دارند این است که هم حجمی‌نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت‌ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می‌باشد و هم قادر به پخش تقریبا ۹۹ درصد فرمت‌های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت‌های مختلف کاربران را قادر می‌سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD‌ها و DVD‌ها هم با بهترین کیفیت ممکن می‌توانند اجرا شوند. پوسته‌های بسیار زیاد نرم افزار می‌توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.

مجتبی اسماعیل زاده بازدید : 3169 1393/10/16 نظرات (0)

 

                                                                   

آموزش دانلود از استور مایکروسافت

  استور مایکروسافت به دلیل تحریم هایی که این شرکت بر علیه ایران وضع کرده است برای استفاده ایرانیان مسدود شده است، شاید شما بار ها خواسته اید تا از این اپ استور نرم افزار هایی دانلود کنید و با تصویر زیر روبرو شده اید.

windows_store_iran

                                

این روزها، بازار سیستم عامل های موبایل و تبلت بسیار داغ است. به گونه‌ای که هر کدام از سیستم عامل‌ها سعی دارد از دیگری سبقت بگیرد. در این میان اندروید به خاطر متن باز بودن و فراوانی مدل‌ها، محبوبیت بیشتری دارد. مطمئناً شما هم جزء کسانی هستید که شاید دلتان بخواهد آندروید را بر روی لپ تاپ یا PC خود تست کنید! به دلیل این که اندروید فقط پردازنده های ARM را پشتیبانی می‌کند، آن را به عنوان سیستم عامل پیش فرض نمی‌توان بر روی پردازنده‌های x86 و یا x64 اجرا کرد. بنابراین باید به نحوی سیستم عامل آندروید را شبیه سازی کرد. البته پیش تر این امکان توسط خود گوگل فراهم شده بود ولی به دلیل مشکل بودن کار با آن، تیم BlueStacks دست به کار شده‌اند و نرم افزار BlueStacks App Player را تهیه کرده‌اند تا آندروید و برنامه‌های آن به راحتی بر روی ویندوز اجرا شوند.

                                             

بدافزارها، ویروس ها و نصب برخی از نرم افزارها با تغییر تنظیمات پیش فرض ویندوز، ممکن است باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای شما شوند.
Windows Repair نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا اکثر مشکلات شناخته شده ویندوز خود مانند خطاهای رجیستری، مجوز های دسترسی فایل و همچنین مسائل مربوط اینترنت اکسپلورر، بروز رسانی ویندوز، فایروال ویندوز و ... را برطرف کنید. علاوه براین با به کارگیری این برنامه مفید می توانید تنظیمات پیش فرض ویندوز خود را بازگردانید.

                                                                               
                                              

  Total Video Converterنرم افزار کاربردی و قدرتمند جهت تبدیل ویدئوهای شما به سایر فرمتهای دلخواه میباشد. نرم افزار قادر است ویدئوهای شما را به 14 نوع از فرمت های 3D نیز تبدیل کند. اکثر دستگاه های پلیرها قادر به پخش فرمت های AVI، MP4، WMV، و.. میباشند که توسط این نرم افزار میتوانید فرمتهایی که در پلیرهای شما قابل پخش نیستند را به فرمت های قابل پخش تبدیل کنید.

با استفاده از نرم افزار قادر به ویرایش ویدئوهای خود نیز هستید به طور مثال رنگ ، روشنایی ، برش فیلم و ...
 و نرم افزار از سیستم گرافیک NVIDIA ® CUDA جهت تبدیل با سرعت بالا پشتیبانی میکند.

نرم افزار قادر به تبدیل ویدئوهای شما جهت پخش در iPod, iPhone, iPad, Apple TV, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy Note 2, HTC One, PSP, PS3, Xbox360, Sony Xperia میباشد.
  Total Video Converter علاوه بر تبدیل فرمت ویدئویی قادر به استخراج فایلهای صوتی از داخل ویدئوها و پشتیبانی از تمام فرمت های فایل های صوتی برای تبدیل به یکدیگر میباشد

 

 

تم ها یکی از ابزار های زیبا  سازی سیستم عامل ها میباشد که در زبان پارسی از آن های تحت عنوان پوسته یاد میشود.اگر بخواهیم از دید دیگر به این ابزار نگاهی بیاندازیم باید بگوییم تم ها بسته‌ای شامل نگاره‌های گرافیکی هستند  که برای دگرگونی ظاهر یک نرم‌افزار (سیستم‌عامل، مدیر پنجره، میزکار و…) بکار می‌رود.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 5,048
  • بازدید کلی : 45,476
  • کدهای اختصاصی
    نایت اسکین-ابزار گوکل پلاس
    ابزار پرش به بالا